درد و دل
درد و دل
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درد و دل و آدرس ye-2khtare-bichare.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلامی گرم!

شاید خنده دار باشه ولی من با شنیدن تصادف بابام ناراحت نشدم چون حداقل اینطوری میشه پولاشو خرج کرد تا باشه از این خرجا!!!!!

ولی انقدر نامردم نیستما اول مطمئن شدم واسه کسی اتفاقی نیوفتاده بعدش خوشحال شدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, ] [ 17:30 ] [ ♥♥H♥♥ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

خوش اومدین..اول از همه میخوام بگم این وبلاگو ساختم واسه این که هر چی میخام بگم تا خالی شم فقط ازتون خواهشمندم که احساس همدردی کنی نه این که ...... ازم پرسید منو بیشتر دوست داری یا زندگیتو؟ خب منم راستش رو گفتم. گفتم زندگیمو! ازم نپرسید چرا، گریه کرد و رفت اما نمیدونست که اون خودش زندگیمه!!!!!!♥♥♥
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 3131
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ